Грядeт осень летних отпусков. Вариантов, много поехать, немного

Щe пів рoку тoму нeмoжливo булo уявити нічoгo пoдібнoгo: світ зaвмeр, пoдoрoжі призупинилися – пaндeмія кoрoнaвірусу унeмoжливилa вільнe пeрeсувaння нe лишe в мeжax ріднoгo містa, a і між цілими крaїнaми. Мoжливі втрaти туристичнoї гaлузі нa світoвoму рівні у Єврoкoмісії oцінюють у кількa сoтeнь мільярдів дoлaрів.

Віднoвлeння індустрії пoдoрoжeй у пoсткoрoнaвірусний пeріoд зaймe чимaлo чaсу і пoтрeбувaтимe крeaтивниx тa іннoвaційниx рішeнь. Цe стoсується і Укрaїни. Як ми пoвeртaтимeмoся дo «нового нормального» життя, чи переорієнтуються головні гравці туристичного ринку України сверху внутрішній туризм і як його взагалі варто розвивати розповідають експерти.

Що чекає получи и распишись туристичну галузь у 2020 році

Всесвітня туристична організація прогнозує, що кількість міжнародних подорожувальників впаде задолго. Ant. с рівня 2013 року. Лише у 2020 році туристичний трафік знизиться получай 20-30% -замість 1,4 млрд туристів у минулому році, цього року подорожуватиме лише 1 млрд, майже держи третину менше. І це ще оптимістичний пророчество. Організація економічного співробітництва та розвитку прогнозує падіння від 40 задолго. Ant. с 70% у міжнародному туризмі її 36-ти країн-членів.

Можливо, вже после місяць деякі країни відкриються в (видах туристів, хоча поки що важко впевнено сказати, если саме і за яких умов ми почнемо вільно перетинати кордони знову. Після різкої зупинки багатьох процесів, прислуга поступово повертатимуться перед старих способів та звичок подорожування. Скоріше ради все, це будуть   короткі мандрівки.

Внутрішній поход – недалеко, недовго, по дешевой цене

Очевидно, що ради таких обставин, у всьому світі если величезний попит нате внутрішній, «домашній», поездка. А короткостроковий відпочинок переважатиме до довгими відпустками. Причин декілька: фізична неможливість чрез транспортні обмеження і повенчанье вільних коштів..  

Тому відпочинок у досяжності автомобільної мандрівки видається непоганим рішенням чтобы 2020 року. З точки зору пересування, Україною зручно подорожувати: у проміжку від п’яти поперед 10 годин їзди можна потрапити полезно у будь-яку точку країни. Вслед необхідності мінімізувати соціальні контакти, Україна може запропонувати чималу кількість приватних помешкань – у горах, для морі, в цікавих історичних місцях, куди можна вирушити замість великих переповнених готелів і курортних комплексів.  

Втім, є порядком проблем, над якими потрібно працювати, аби поход в Україні став привабливішим ради її мешканців.

Проблеми получай українському ринку внутрішнього туризму

Великою проблемою ринку внутрішнього туризму в Україні є цінова політика   об\’єктів розміщення. Тарифи, що їх сьогодні пропонують туристам українські міста-мільйонники, вищі, ніж у Празі, Кракові, Будапешті. Дуже важливо дать начало їх до конкурентного рівня відносно закордонних.

Ще одна серйозна перешкода розвитку внутрішнього туризму — відсутність зручної і доступної транспортної складової. Це стосується і неважный (=маловажный) досить розвиненої дорожньої інфраструктури, і браку якісних та зручних засобів пересування. Учасникам ринку потрібно змінити ставлення после перевезення пасажирів получи більш клієнторієнтоване, узгодити та оптимізувати розклади руху чтобы зручних стиковок.  

Більш загальною проблемою, яка стосується безвыгодный лише туризму, а й багатьох інших сфер в Україні, є відсутність законодавчої бази, що була б актуальною в сучасних реаліях, а також чітких правил існування та роботи бізнесу.  

Що ж стосується туристичної індустрії та її розвитку безпосередньо в регіонах, на) этом месте часто спостерігаємо байдужість місцевих влад. Це призводить перед безсистемного, хаотичного існування туристичного бізнесу і, як наслідок, до самого жахливого рівня надання послуг.

Які чертеж потрібно зробити к покращення ситуації

Проблему недостатнього розвитку внутрішнього туризму в Україні потрібно вирішувати получи и распишись двох рівнях: учасників ринку та держави.   

Туроператори та інші учасники ринку (перевізники, готельєри, ресторатори, інші надавачі послуг) повинні турбуватися оборона власний продукт:

— щиро перейматися питанням якості продукту, його актуальності угоду кому) туриста, релевантності і цінової адекватності;
— цікавитися трендами для світовому туристичному ринку та перевагами України як туристичного напрямку;
— вчитися закономерно комунікувати зі своїм клієнтом, доносити чесну та цікаву інформацію оборона Україну через засоби масової інформації. Адже з кожним роком в країні відкривається багато нових готелів, з\’являються нові ресторани, курорти пропонують до сих пор більше можливостей ради активності.  

Паралельно із розумним ціноутворенням, необхідно впроваджувати зручні технологічні засоби пошуку та бронювання послуг.

Будущность держави у процесі розвитку внутрішнього туризму

Найперший крок, який має зробити империя для   сприяння розвитку галузі, — зменшити оподаткування та надати максимальні преференції внутрішньому виробнику туристичного продукту.

У багатьох країнах світу створені програми розвитку як внутрішнього, в такой степени і в’їзного туризму. Вони включають в себя знижені податкові ставки для того об’єктів розміщення, що зменшує вартість туристичного продукта в цілому. Ті локації, які по полной обойме та продуктивно поводять себя на ринку сплачують впредь до бюджету платежі у вигляді туристичного збору.

В Україні, получи жаль, такої програми немає. Але вже кілька місяців діє новостворений позитив – Державне агентство розвитку туризму – який у співпраці з готельєрами повинен розробити преднамеренность зменшення податкового навантаження пользу кого об’єктів розміщення.

Країни, яким вдалося  

Грузія, Австрія, Хорватія, Словенія, Чорногорія — країни, яким вдалося розвинути як внутрішній, (на)столь(ко) і в\’їзний туризм, і в яких є чому повчитися Україні. Останні три з перелічених провели без затей блискавичне відновлення туристичного ринку після Югославських воєн.

Хорватія провадить кредитну політику з мінімальними ставками та погружать долю приватного сектору у ВВП накануне 60-70%.  

У країні по полной обойме стимулюються та підтримуються місцеві ініціативи з розвитку туристичної галузі, вкладаються мільйони євро в самі лише рекламні відеоролики, створюється комфортний інвестиційний клімат чтобы отримання ресурсів сверху оновлення інфраструктури.  

Безотложно з інвесторами Хорватія витрачає близько 40 млн євро получи відновлення пам\’яток архітектури та замків. Як итог – понад 16 млн туристів щороку та близько 11 млрд євро прибутку від туризму.

Грузія – чудовий бортовка розвитку в’їзного туризму. Країна жить потужну маркетингову кампанію з власного просування ради кордоном. Сьогодні Грузія однією з перших планує відкривати свої кордони і веде прямі перемовини з іншими країнами для відновлення авіасполучення.

В посткарантинний період швидше следовать інших розвиває свій внутрішній ринок Австрія. Країна першою серед інших в ЄС запустила об\’єкти розміщення, дозволила пересування всередині країни і деятельно промотує свої курорти. Годі й говорити насчет те, що отдыха) тут має серйозну підтримку від держави та податкові пільги.

Прикладів угоду кому) наслідування багато. А в Україні достатньо розумних досвідчених людей, які, поєднавши зусилля, зможуть вивести туристичну індустрію получи новий рівень, навіть після непростих «коронавірусних» часів.

Колонка написана у співавторстві з Сергієм Кириченком, керівником департаменту в’їзного туризму у Join UP!

До сего времени материалы автора
Иначе) будет то Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.