Когда украинцы снова смогут путешествовать самолетом?

Ми вжe зaпустили зaлізничнe спoлучeння між тими oблaстями, дe цe дoзвoлялa eпідeміoлoгічнa ситуaція. Нaрaзі пoтяги курсувaтимуть у Дніпрoпeтрoвській, Xaрківській, Дoнeцькій, Лугaнській, Oдeській, Xeрсoнській, Зaпoрізькій, a тaкoж Сумській, Вінницькій, Пoлтaвській і Чeркaській oблaстяx. Тaкoж з 4 чeрвня пoїзди пoчнуть їздити в Івaнo-Фрaнківській, Xмeльницькій, Зaкaрпaтській і Вoлинській oблaстяx. Щoйнo ситуaція стaбілізується й будe бeзпeчнoю, збільшувaтимeмo кількість пoтягів й відкриватимемо інші напрямки.   

З 15 червня ми запускаємо внутрішні та міжнародні авіаперевезення. Конкретні графіки того, з якими країнами і коль ми будемо поновлювати роботу та авіаційне сполучення, міністерство оприлюднить окремо. За один присест активно над цим працюємо, адже багато країн ранее з червня планують відкривати туристичні сезони та відповідно в’їзд исполнение) іноземців. Тому будемо синхронізувати ці процеси.  

Читайте також —   Ми більше без- будемо недооцінювати подорожі. Колонка   Євгена Дихне,   президента авіакомпанії МАУ

Насамперед, українським авіакомпаніям запропоновано відновити рейси з Туреччиною, Грецією, Ізраїлем, Чорногорією, Кіпром, Хорватією, Болгарією, Грузією, Німеччиною, Чехією та Великою Британією.     

В Європейських країнах, в залежності від ситуації та кількості випадків захворюваності получи и распишись COVID-19, внутрішні авіасполучення почали відкриватися з середини травня.  

Наприклад, в Туреччині почали літати в межах країни з 26 травня, а з початку червня країна планує поетапне відновлення і регулярних міжнародних рейсів з окремими країнами ЄС і Близького Сходу.  

Велика Британія, Німеччина та Чехія (окрім аеропорту в Празі, який нині далеко не працює) під часочек пандемії коронавірусу маловыгодный вводили заборони держи міжнародне авіасполучення, тому ми хочемо налагодити з ними зв’язок й единым махом ведемо перемовини. Греція з 18 травня відновила внутрішні рейси, зовнішні кордони Кіпру та Болгарії залишатимуться закритими вплоть до 15 червня. Хорватія також відновила перельоти всередині країни, зокрема з Загреба предварительно Дубровника та Спліта. Також почали літати міжнародні борти после Амстердаму та Франкфурта.

У Казахстані внутрішні рейси запустили з 13 травня, але, наприклад, следовать рекомендацією МОЗ, по міста Атирау польоти мало-: неграмотный здійснюються. В Латвії національному авіаперевізнику дозволено виконувати щоденні пасажирські авіарейси. Також між Литвою, Латвією та Естонією відновлено авіасполучення.  

Читайте також — Яким если аеропорт та що потрібно знати пасажирам? Колонка Павла Рябікіна, гендиректора аеропорту «Бориспіль»

У ряді країн обмеження нате заборони міжнародних авіаперельотів закінчилися в кінці травня – це Австрія, Румунія, Азербайджан, Словаччина, Греція, Грузія. Також повітряний простір далеко не закривали, зокрема, Білорусь, Іран, Ірландія, Чосон, Мексика та Нідерланди.   

В Естонії обмеження діятимуть раньше 7 червня. Болгарія, Індонезія, Ісландія, Кіпр, Коста-Рика, Европейский перекресток, Македонія, Португалія, Єгипет, Ізраїль відкриють свої̈ повітряні потерна не раніше 15 червня.   

Вплоть до кінця червня також будуть закриті кордони Куби, Таїланду та Молдови. А з липня відкриваються Домініканська Республіка, віце-прем’єр-міністр Вірменії Тигран Авінян повідомив относительно проведення переговорів з одним із лоукостерів щодо відновлення міжнародних перельотів з середини липня.

Також ми ведемо переговори з Чорногорією. В країні поки отнюдь не оголошено дату відновлення регулярного авіасполучення. Але вслед офіційною інформацією це если середина червня – початок липня, залежно від двосторонніх домовленостей та епідеміологічної ситуації.   

Деякі країни закривали міжнародне авіасполучення частково й а там діють певні обмеження. Наприклад, у Канаді відкриті в целях міжнародного сполучення чотири аеропорти країни (Ванкувер, Калгарі, Монреаль, Торонто).     

Читайте також —   Бумеранг лукавства: «культпохід» ДБР в Скансен Гончара сигналізує безграмотный про хороше

Світ потроху оговтується від пандемії й літаки знову повертаються в надзвездные сферы. Тому, зважаючи нате ситуацію, Мінінфраструктури единовременно із українськими авіакомпаніями розглядаємо можливість відновлення авіасполучення також із Фінляндією, Швецією, Данією, США, Канадою, Литвою, Латвією, Індією, КНР, Азербайджаном, Нідерландами, Бельгією, Францією, Молдовою, Польщею, Австрією, Італією, Португалією, Албанією, Словаччиною, Казахстаном, Вірменією, Угорщиною, Єгиптом, Тунісом і ОАЕ.   

Також уряд України готується ухвалити зміни вплоть до карантинних правил, знявши заборону возьми в’їзд іноземних громадян. Перший крок поуже зроблено — відновлено роботу прикордонних пунктів.

Наразі в уряді розглядають можливість дозволити в’їзд іноземців вслед за умови 14-денного карантину. Чекаємо для інформацію від Міністерства охорони привет’я. Найближчим в отдельных случаях вони мають надати умови в’їзду/виїзду осіб получи/з України.    

І исповедь пам’ятати, що во (избежание будь-яких авіаперельотів, обов’язкові вимоги безпеки залишаються незмінними: масочний политическое устройство, температурний скринінг, постійна дезінфекція.    

Поки більшість країн конец ще зачинені во (избежание іноземних туристів, виходом із ситуації може стати внутрішній поход.  

Ми працюємо единым махом над розвитком та модернізацією регіональних аеропортів:  

— Сделано в червні плануємо завершити реконструкцію злітної смуги в Одеському аеропорту. Роботи завершені получай 98%.   

— Розпочинаємо підготовку проєкту будівництва аеропорта в Мукачево. С целью розвитку авіаційної інфраструктури получай Закарпатті поява нового летовища вкрай важлива та очікувана.  

— Готуємо проєкт модернізації аеропорта у Дніпрі.

Вместе з компанією Інститут Укрдорпроект працюємо надо проєктом нової злітно-посадкової смуги. Вона має бути надійною, зносостійкою та безпечною, здатною приймати сучасні пасажирські літаки, також оснащеною сучасними системами навігації, метеорологічним і світлосигнальним обладнанням. Новий міжнародний термінал і VIP-термінал у єдиному комплексі будуватиме українська промислово-фінансова група DCH.  

— Визначаємо джерела фінансування исполнение) покращення злітної смуги у Херсонському аеропорту.   

Сиречь сподіваємося, що авіація неважный (=маловажный) просто відновиться найближчим когда-никогда, а ще й розвиватиметься та виходитиме возьми новий рівень.   

Тутти материалы автора
(не то Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.