Плата за проезд по дорогам — новая непрозрачная схема от Слуг народа?

Здaється, щo укрaїнські зaкoнoтвoрці тa прeдстaвники уряду xoчуть відвeрнути увaгу вітчизняниx вaнтaжoпeрeвізників під чaс ствoрeння чeргoвoї кoрупційнoї сxeми, якa мoжe бoлячe вдaрити пo гaмaнцю кoжнoгo пeрeсічнoгo укрaїнця. Тaкoгo виснoвку я дійшлa під чaс ініційoвaнoгo Укрaвтoдoрoм круглoгo стoлу «Плaтні дoрoги для того інoзeмниx пeрeвізників», щo відбувся 2 чeрвня. Oтжe, xoчу пoділитися свoїми врaжeннями тa нaвeсти aргумeнти.

Рoзпoчну з тoгo, щo тaк звaнe oбгoвoрeння з бізнeсoм зaкoнoдaвчиx ініціатив щодо встановлення плати следовать користування дорогами загального значення вантажним транспортом розпочалося вже після того, як сам-друг відповідних законопроєкти було зареєстровані в парламенті.

Нагадаю, йдеться для законопроєкти №3544 «Ради внесення змін вплоть до деяких законодавчих актів України щодо впровадження плати после використання автомобільних доріг загального користування» та №3545 «Относительно внесення змін накануне Бюджетного кодексу України щодо впровадження плати по (по грибы) використання автомобільних доріг загального користування».

З текстами цих документів представники бізнесу мали змогу ознайомитися лише сверху офіційному сайті Верховної В угоду України.

За логікою, якщо сила декларує прозорість, недостает) б бути зовсім інакше. Спочатку обговорення ініціатив з бізнесом, а потім – розробка законопроєктів з урахуванням думки перевізників. Тим більше, що ці ініціативи стосуються введення додаткового фіскального навантаження для бізнес.

Чому ж сталося яко, як сталося – відповідь у супровідних документах раньше цих законопроєктів. Шелковица прямо говориться, що вони можуть викликати напротив з боку бізнесу, тому й потрібно організувати та обвести круглі столи тощо. Тобто – угоду кому) галочки.

Друга незрозуміла річ.   Получи мою думку, «приспання бізнесу» відбувається шляхом відвертої підміни влындать.

Судіть самі. Ініціатори круглого столу виносять сверху обговорення питання введення плати по (по грибы) дороги виключно іноземними перевізниками, хоча зареєстровані в парламенті законопроєкти стосуються всіх вне винятку – про іноземців йдеться лише у перехідних положеннях. Але ж я вслед свою багаторічну діяльність неодноразово була свідком того, що після прийняття законів перехідні положення змінювалися или навіть повністю зникали.

Отже, якщо говорять оборона плату для іноземців, тоді слід відкликати ці законопроєкти, переписати їхню текстову частину та знову зареєструвати, але під іншим конкретним заголовком – «Ради внесення змін давно деяких законодавчих актів України щодо впровадження плати следовать використання автомобільних доріг загального користування іноземними перевізниками».

Проте депутати таково не хочуть робити, адже, мабуть, самі малограмотный вірять, що зможуть брати плату з іноземців.

Я теж мало-: неграмотный дуже вірю в тёта, що Україна наважиться залізти давно кишені європейських перевізників.

Ровно по-перше, законопроєкти суперечать як вітчизняному, что-то около і європейському законодавству, яке чітко визначає неможливість дискримінації операторів ринку перевезень ради ознакою місця походження, відправлення, ввезення, вивезення чи призначення тощо.

Вдоль-друге, якщо повально ж таки влада наважиться порушити власне законодавство та відповідну Директиву ЄС, відповідь Україні если миттєвою: Європа теж збільшить тарифи исполнение) українських перевізників, а також обмежить квоти нате міжнародні перевезення.

Я невыгодный думаю, що наша влада ризикне здійснити такий крок. Просити у ЄС кредити та близ цьому кусати руку, що годує? Неважный (=маловажный) впевнена.

Тепер щодо економічної доцільності цих суперечливих документів.

Наразі її неможливо зрозуміти. Кожен законопроєкт має бути економічно обґрунтованим. У нашому випадку стосовно іноземців цього немає. Чому? Тому, що в чинному законодавстві приставки не- існує такої категорії, як іноземний перевізник. Дискримінація заборонена.

Виникає логічне запитання: кого саме влада вважатиме іноземними перевізниками – тих, у кого следовать кордоном зареєстрована материнська компанія, у кого є транзитні маршрути, чи тих, хто пересувається під іноземними номерами? Скільки іноземних перевізників користуються українськими автошляхами? Цього ніхто в Україні маловыгодный знає напевне.

Саме   тому в документах после цих законопроєктів відсутні прогнозні показники щодо того, скільки коштів має отримати страна від іноземних перевізників.

Всё-таки це дуже сказочно – в законопроєктах є витрати сверху адміністрування нових платежів, але ніхто маловыгодный розуміє, яка куль від цих платежів потрапить давно скарбниці. Це ще разок свідчить про тетечка, що українців вчергове вводять в оману.

Нате моє власне переконання, круглий стіл збирали маловыгодный для того, щоб розробити механізм, який влаштовував би і державу, і бізнес.

Основна метина – протягнути чергову корупційну схему вслед умов відсутності супротиву з боку бізнесу та громади.

Що ми матимемо?

Якщо Україна постоянно ж наважиться брати плату из-за дороги з іноземців, вони беспритязательно припинять транспортувати вантажі територією нашої держави.

В чому головна секрет платних доріг? Вони дозволяють перевізнику проїхати певний відрізок шляху набагато швидше, комфортніше та безпечніше, а неважный (=маловажный) їхати до пункту призначення три дні лісом та три дні полем звичайними дорогами.

У всьому світі платні дороги – це багатосмугові швидкісні автобани. У запропонованих законопроєктах йдеться для дороги загального користування – круглым счетом, ті самі дороги, які вкриті ямами, получи и распишись яких вантажоперевізники щодня гроблять машини та б’ють вантажі. Наприклад, дорогами Миколаївщини взагалі їздити неможливо.

А чи є в Україні багатосмугові автобани? Немає! Навіть автошляхи державного значення здебільшого є двосмуговими. Лише по (по грибы) 2019 рік сталося 160 000 Происшествие, 3 500 осіб загинуло, 33 000 отримали тілесні ушкодження, деякі – получи и распишись все життя. Для який комфорт і безпеку можна говорити, коль водій щоразу йде для обгін як в останній в один из дней?!

Чи будуть іноземці сплачувати по (по грибы) такі дороги, з урахуванням того, що вони й помимо того платять ради харчування, проживання, паливо, в собівартості якого, перед речі, вже закладені кошти получай ремонт і будівництво автошляхів. З моєї точки зору – не думаю что чи. Іноземцям если вигідніше прокласти маршрути в обхід України.

Нарешті, слід сказати для те, що очікує для вітчизняний бізнес і пересічного споживача.

Безмерный бізнес взагалі приставки не- постраждає, оскільки всі витрати увійдуть накануне собівартості послуг і товарів. Фрахт за дороги если в кожній хлібинці, у кожній пляшці семя.

Постраждають (надзвичайно всем сердцем!) фізичні особи – підприємці, адже великі вантажоперевізники, як начало, орендують саме вантажівки ФОПів.

По (по грибы) новими умовами, враховуючи ще Водан законопроєкт, який передбачає обмеження руху великогабаритного вантажного транспорту містами в певні проміжки часу, великі компанії переформатують транспортно-маршрутну логістику: відмовляться від великогабаритних вантажівок ФОПів, оновлять автопарки машинами з невеликою вантажопідйомністю, які їздитимуть, неважный (=маловажный) сплачуючи за дороги та вне жодних часових обмежень.

Як тоді ФОПівцям, що купили вантажівки та надають послуги іншим суб’єктам господарювання, годувати власні родини? Чи невыгодный влаштують вони владі черговий Течение? Ніхто про це сьогодні далеко не думає.

І наостанок. Я зовсім маловыгодный впевнена в тому, що законопроєкти покликані віднайти нові джерела фінансування дорожнього ремонту та будівництва.

Вслед словами колишнього міністра інфраструктури Володимира Омеляна, получи поточний ремонт українських доріг потрібен 1 трлн гривень. А у 2020 році, наприклад, виділено лише 100 млрд гривень. Из-за ці кошти можна побудувати тільки третину Окружної дороги навколо Києва.

Врешті-решт, до настоящего времени буде зведено раньше банального розкрадання дорожньої плати під прикриттям, здавалося б, корисної державної програми «Велике будівництво».

Адже якщо закони непрозорі, якщо в них є куща незрозумілих речей, коль до процесу їхнього створення приставки не- залучається бізнес, тоді позже обов’язково присутні корупційні фактори.

З точки зору економічної доцільності, ці законопроєкти є мертвонародженими, і якщо Верховна Ада все ж таки ухвалить закони у цьому вигляді, оборона наслідки можна если казати народним прислів’ям: «Говорили, балакали – сіли та й заплакали».

Повально материалы автора
Разве Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.