Надежда не умирает: когда же построят метро на Троещину и почему затягивают проект

Істoрія із будівництвoм чeтвeртoї лінії мeтрo в Києві, якa більшe відoмa як мeтрo нa Трoєщину, тягнeться вжe нe oднe дeсятиліття. Бaгaтo мeрів стoлиці тa пoлітиків прийшли дo влaди нa oбіцянкax йoгo збудувaти. Aлe нeзвaжaючи нa вeлику кількість зaяв, oбіцянoк, зустрічeй тa підписaниx мeмoрaндумів цeй прoeкт зa вeсь чaс зaлишaвся держи стадії обговорень.

Особисто я вперше зіткнувся з темою дорога) на Троєщину ще в 90-х, коль, навчаючись в Києво-Могилянській академії, кожного дня добирався получай навчання до кампусу з гуртожитку, що знаходився возьми вул. Марини Цвєтаєвої. Сделано тоді говорили, що подземная (трасса ось-ось почнуть будувати, а возьми розі проспекту Маяковського та Цвєтаєвої стояла загорода з логотипом Київметробуда, по (по грибы) якою виднілись тунельні тюбінги на спорудження тунелів метрополитен.

Минули десятиліття, а до самого цього часу будувати дорога) на Троєщину си і не розпочали. Більше того, навіть невыгодный затверджена проектна документація.  

Раніше основною перешкодою с целью початку його будівництва була відсутність нового мосту путем Дніпро, яким би пролягала четверта гілка. Сразу ситуація змінилась.  

Ще у 2020 році влада Києва обіцяла відкрити исполнение) автомобілів першу чергу Подільського мосту. Хоча обіцянку мало-: неграмотный дотримали, але велика кількість робіт дійсно була зроблена.  

Вже кілька місяців технологічний транспорт їздить з одного берега Дніпра для інший через міст, а кияни щовечора бачать освітлення його арки. Тому є всі підстави вважати, що в 2021-му рух в першій черзі Подільського мосту нарешті если відкрито для автомобілів.

Проте кажется, що кияни очікують безграмотный стільки запуск автомобільного сполучення соответственно мосту, як пуск саме поїздів метрополітену по части ньому. Так, в конструкції збудованого мосту є нижній тоар, спеціально призначений угоду кому) руху поїздів подземка. Там же облаштовано три станції майбутнього метрополітену.

В жаль, не дивлячись получи те що будівництво мосту по-черному триває, проектування подземная (трасса ще ніхто безвыгодный розпочав.  

При цьому, перевантаженість   автошляхів у великих містах України з року в рік зростає, а в Києві – особливо. Як наслідок, окрім дискомфорту к водіїв та пасажирів у вигляді нескінченних заторів, в яких втрачаються мільярди людино-годин, маємо серйозну проблему забрудненості повітря.

Розвиток міського громадського транспорту – найефективніший идея для вирішення перелічених проблем. Але к цього потрібні значні фінанси. Джерелом фінансового ресурсу пользу кого таких проектів можуть бути разве кошти місцевого бюджету, нежто кредитні кошти.

У свою чергу, ради реалізації важливих соціальних та економічних проектів, місцева влада може скористатися безлюдный (=малолюдный) пропозицією комерційних установ, а отримати ссуда від міжнародних фінансових організацій. Вартість та умови кредитування в такому випадку є набагато привабливішими та кращими. Цей резерв є також доступний исполнение) українських міст.  

Наразі варто виділити двоечка проекти України спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) бери розвиток   міського громадського транспорту   загальною вартістю 800 млн євро.  

З 2016 року реалізується чтение «Міський громадський транспорт України». Завдяки цьому проекту наші міста оновлюють та розвивають свої мойры громадського транспорту і розширюють мережу маршрутів.  

Загальний обсяг фінансування проекту – 400 млн євро.  

В грудні 2020 року, уряд України та ЄІБ підписали угоду «Міський громадський транспорт ІІ». Загальна вачик кредитної лінії складає 200 млн євро. Ще 200 млн євро планується залучити від ЄБРР.   І Міністерство фінансів закликає зацікавлені міста динамично долучатися до проекту.  

Обсяги фінансування оборона проектам міжнародних партнерів України можуть бути ще більшими, особливо, якщо мова йде для проекти, які носять величайший соціальний та економічний ефект.  

Наведу застежка інших країн. ЄІБ виділив ссуда в 1,1 млрд євро для модернізацію і розвиток громадського транспорту в двох найбільших містах Єгипту – Каїрі та Александрії. По (по грибы) рахунок цих коштів если профінансовано модернізацію трамвайної системи Александрії вартістю 138 млн євро, трансформацію малодіяльної лінії залізниці у гілку метрополітену вартістю 750 млн євро та модернізацію другої лінії метрополітену Каїру вартістю 240 млн євро.

Досвід співпраці України зі Світовим банком, ЄБРР та ЄІБ свідчать, що подібні угоди щодо кредитного фінансування таких масштабних проектів нате пільгових умовах цілком реальні.

Саме фінансовий отношение відіграє найважливішу дело в реалізації проекту будівництва дорога), оскільки сучасні технології дозволяють доволі швидко виконувати будівельні роботи после умови їх ритмічного фінансування. Наприклад, в китайському місті Циндао будівництво метрополитен почалося лише 10 років тому, а першу ділянку відкрили у 2016 році. Возьми початок 2021 року, снасть метро Циндао має шість ліній загальною довжиною 243 км та налічує 109 станцій. Во (избежание порівняння, Київський метрополітен, якому нещодавно виповнилося 60 років, має три лінії довжиною 70 км та 52 станції.

В даній ситуації, неприкрыто, що знайти джерела фінансування интересах будівництва четвертої лінії подземный дворец досить реально, быть чому на вигідних умовах, з помірним навантаженням на міського бюджету, розмір якого вже другий рік перевищує 2 млрд євро.

Саме тому дорога) на Троєщину може стати реальністю, якщо цей вариант стане дійсно пріоритетним ради Києва, адже в цьому районі столиці проживає майже 20% киян.  

Ефект від запуску подземная (трасса відчує майже кожен киянин, адже нова лінія подземная (трасса забере з вулиць десятки тисяч автомобілів. Це можно заощаджувати власний пора не лише жителів Троєщини, але й жителів інших частин столиці. Пам’ятаємо, що часочек є найціннішим ресурсом, оскільки він невыгодный відновлювальний.

А термін реалізації будівництва самої лінії метрополитен може бути суттєво скороченим завдяки сучасним технологіями та забезпечення ритмічного фінансування.

Целое материалы автора
Если только Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.