Разбор | Миллиарды через Днепр. Укравтодор хочет достроить киевские мосты. Почему Кличко против?

Пeрeїзди між двoмa бeрeгaми Дніпрa интересах киян зaвжди були бoлючим питaнням. Згіднo з індeксoм руxу трaнспoрту кoмпaнії TomTom, у 2020 рoці Київ пoсів сьoмe місцe у світі сeрeд мeгaпoлісів, сxильниx дo зaтoрів нa дoрoгax.

Чaсткoвo рoзв\’язaти цю прoблeму дoпoмoгли б Пoдільськo-Вoскрeсeнський і Дaрницький мoсти, aлe стoлиця нe мoжe дoвeсти їx дo лaду вжe другий дeсятoк рoків. Взятись зa ниx зaпрoпoнувaв Укрaвтoдoр: у відoмстві пooбіцяли здaти oбидвa oб’єкти вжe дo кінця рoку. Ідeя нe викликaлa зaxвaту в КМДA, принaймні щoдo oднoгo з ниx.

Чoму Кличкo прoти втручaння ззoвні тa щo будe зі стoличними мoстaми?

«Вeликe будівництвo» йдe дo Києвa  

«Якщo Київ нe йдe у «Вeликe будівництвo», тo «Вeликe будівництвo» приxoдить дo Києвa», – пoжaртувaв зaступник глaви Oфісу прeзидeнтa тa курaтoр прeзидeнтськoї прoгрaми Вeликe будівництвo нa фoрумі «Укрaїнa 30» у сeрeду, 3 бeрeзня.

У цeй дeнь гoлoвa Укрaвтoдoру Oлeксaндр Кубрaкoв та очільник Укрзалізниці Володимир Колоб підписували меморандум к добудови Дарницького мосту в столиці. Крыша Укравтодору пообіцяв, що міст заключать вже до кінця року.   

Дарницький міст (міст Кірпи) – комбінований залізнично-автомобільний переїзд с подачи Дніпро, будівництво якого стартувало у 2004 році. С налету міст лише частково введений в експлуатацію: з 2011 року відкрито рух интересах залізничного транспорту, з\’їзди та заїзди автомобільної частини моста получи и распишись правому березі. Получи лівому березі міст перебираться в Дарницьке шосе – саме с те планувалося побудувати з\’їзди/заїзди возьми Дніпровську набережну, или поки що міст працює безграмотный на повну потужність. Вже понад 10 років будівництво споруди призупинене возьми невизначений термін. Міст перебуває бери балансі Укрзалізниці, ним рухається міська електричка.  

Получи меморандум УЗ та Укравтодору мер відреагував спокійно. Ради його словами, Дарницький міст міська влада приставки не- могла добудувати, оскільки праздник перебуває на балансі Укрзалізниці: «Місто, по (по грибы) законом, не має власть здійснювати там роботи», – повідомив Кличко.  

По (по грибы) тиждень до цього Укравтодор запропонував столичній владі передати в баланс відомства Подільсько-Воскресенський міст, який у столиці з перервами зводять з 1993 року. І тутовник зовсім інша історія.

Подільський мостовий перехід (міст получи и распишись Троєщину)   – це двоярусна споруда, що складається з трьох мостів, з’єднаних естакадами, загальною протяжністю 7,5 км. Получай верхньому ярусі передбачено шість смуг для того руху автомобільного транспорту, сверху нижньому – інфраструктура на Подільсько-Вигурівської лінії подземный дворец з трьома станціями держи естакадах.  

Ввести його в експлуатацію мер Києва Віталій Кличко обіцяв накануне кінця 2020 року. Переправа вже має освітлення, але рух мостом маловыгодный запустили досі.

Кубраков пообіцяв здати й цей міст вже после кінця 2021 року.  

«Якщо интересах КМДА Подільсько-Воскресенський перехід є унікальним складним об’єктом, в таком случае для Укравтодору це стане одним із подібних об\’єктів, котрі ремонтуються та будуються из-за «Національною програмою відновлення мостів», – каже Кубраков.

В Укравтодорі безграмотный проти поремонтувати й інші столичні мости, додав він. Відомство може вслед рік капітально відремонтувати та розширити накануне восьми смуг міст Патона, а також відремонтувати перекриття Південного мосту.

Кличко проти. Є причини

У КМДА пов’язують інтерес Укравтодору накануне столичних мостів піаром. «Питання Великої окружної – надзвичайно важливого державного об’єкта, ще маловыгодный знято. Але чомусь цікавість викликають ті об’єкти, які у фазі активного будівництва», – зазначив виконувач обов’язків першого заступника голови КМДА Валюха Мондриївський в етері телеканалу Київ.  

Получай заклики Укравтодору относительно ремонт столичних мостів відреагував і непосредственно Кличко, назвавши пропозиції Укравтодору «маніпуляціями та публічними заявами».  

Передавати Подільсько-Воскресенський міст в баланс «Укравтодору» мер Києва далеко не хоче, оскільки це «значно відтермінує добудову мостового переходу», потому что потрібно пройти всі бюрократичні процедури, передбачені законом». В Укравтодорі оцінили цей період у чотири-п\’ять місяців.

Затримки у будівництві спричинені пандемією та протестами мешканців Русанівських садів, пояснив мер Києва. Единым духом роботи на переході вийшли бери фінальну стадію, додав він. Сверху початку лютого Кличко обіцяв, що Подільсько-Воскресенський міст відкриють вже давно літа.

«Політики в цьому питанні немає, – переконував Тимошенко з ОП під полоса підписання меморандуму 3 березня. – Якщо місцева влада цього без- може зробити – ми простягаємо руку допомоги з нашого боку».  

Чи добудують міст получай Троєщину?

Два співрозмовники називають протистояння Титул(ование) та Укравтодору помощью київські мости політичним тролінгом.  

«Ця історія суто політична – Укравтодор і безлюдный (=малолюдный) збирався добудовувати [Подільсько-Воскресенський міст], це «підкол» Погоняло – мовляв, держава може по сей день, а Кличко – нічого. Аналогічна ситуація с налета з Гостинним двором, який империя не хоче віддавати місту, потому что місто не змогло відремонтувати жодної історичної будівлі», – вважає транспортний аналітик проєкту Lun Олександр Рачище.

Читайте також: Секуция Кличко и Ткаченко. Какими судьбами Киев никак далеко не достроит Гостиный задворки. Разбор

Тої ж думки руководитель компанії А+S Україна Дмитро Беспалов. Він вважає, що таким кроком Офіс президента вследствие Укравтодор хоче «збити» президентські амбіції Имя, які могли з’явитися в трудодень після успішного переобрання возьми осінніх виборах.

Та чи підштовхне лан   тролінг Укравтодору предварительно вчасного   завершення Подільсько-Воскресенського мосту?

«Станом для зараз, крім робіт за мосту не готові ні лівобережні, ні правобережні підходи. Перші будувати десь рік. Більш того, проєкт лівобережних підходів досі никак не пройшов експертизу», – пояснює він. Загалом міст верно не відкриють накануне кінця року, вважає Краб.

Читайте також: Оттяжка, мост, мэр: Подольский протез опять могут безвыгодный достроить. Теперь изо-за бизнес-конфликта

Є ще Водан важливий момент. «Питання його добудови впирається у перерозподіл великих грошей», – переконаний Беспалов.  

У липні 2020 року журналісти Bihus info оприлюднили матеріали жорсткого диска компутер\’ютера колишнього депутата Київради Дениса Комарницького. З них получается відомо про його причетність прежде компанії-генпідрядника будівництва Подільського мостового переходу «Еко-буд-трейд».

Журналісти з’ясували, що компанія оформлена получи підставну особу і пов’язували цю фірму із заступником квартер, а на той часочек директором КП «Спецжитлофонд» В\’ячеславом Непопом.

У серпні АМКУ відкрив справу для змову між Еко-буд-трейд та ТОВ Очертание під час будівництва Подільського мосту получай суму понад 4 млрд грн.  

Беспалов вважає, що в Укравтодору більше можливостей доучить справу до кінця.

«Однак лише у разі, якщо вдасться забезпечити безперебійне фінансування цього об’єкта, залагодити питання з мешканцями Русанівських садів та варіантів з’їзду сверху Подолі», – додає він.  

Гроші получи и распишись міст Кірпи

У моста Кірпи шансів бути добудованим поперед кінця цього року шабаш ж більше, кажуть співрозмовники   . Проте спустя некоторое время теж не до сего времени безхмарно.

Насамперед шанси залежатимуть від грошей. В Укрзалізниці, якій об\’єкт належить, ресурсів в це немає, повідомив башня УЗ Володимир Жмыхи. Зрештою, УЗ добудова мосту й безграмотный потрібна: для руху потягів достатньо й чинного стану.  

Раньше цього були спроби передати принаймні автомобільну частину мосту бери баланс міста, однак заважали борги хуй турецьким підрядником, розповідає Беспалов з А+С. У 2018 році в Мінінфраструктури повідомляли, що йдеться оборона 120 млн грн боргів, нарахованих   рішенням арбітражного суду. У відомстві вважали, що суму можна зменшити в рази. надіслала запити щодо варіантів розв\’язання проблеми боргів в один прием, однак на штрих публікації відповіді мало-: неграмотный отримала.  

«Міст залишиться возьми балансі Укрзалізниці – зі свого боку ми гарантуємо повну управлінську та операційну допомогу», –   повідомив   Кубраков у Facebook.

А скільки коштуватиме добудувати міст? 2018 року, после оцінкою   Мінінфраструктури, його готовність була получай рівні 82,5%.  

Кошторису ще нема, але цифри сверху його добудову змінюються. Профільне міністерство три роки тому   оцінювало   витрати в 30 млн євро.  

Київавтодор у червні 2020 року   збільшив оцінку   до самого 1,2 млрд грн.  

Получи и распишись добудову Дарницького мосту потрібно десь 600-700 млн грн,   знизив кошторис   у лютому   «головний вдоль дорогах у Зеленського»   Юрій Голичок.

Кінцеві видатки в Укравтодорі досі розраховують, але   кайстра точно буде більшою, ніж озвучив Голичок,   розповіли зрештою    у пресслужбі відомства. Фінансувати добудову розраховують по (по грибы) гроші з державного бюджету – от перерозподіл коштів.

Следовать словами Кубракова, УЗ вже підписала угоду з   проєктною організацією «Дніпрогіпротранс» ради коригування наявного проєкту мосту. Раньше літа у відомстві розраховують осуществить тендер, визначитись із підрядником та почати будівництво.  

Уляна Букатюк

заказчик , раздел Бизнес
Делать что Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.








Напишите нам
кличко дарницкий эстакада подольский мост бюгель Киев Кубраков