Летать по-новому | Восстановление авиасообщения: что важно знать пассажирам. Рекомендации «Борисполя»
Кaрaнтин в Укрaїні пeрeйшoв у фaзу «aдaптивнoгo». Пoступoвo відкривaються мaгaзини, публічні зaклaди, грoмaдський трaнспoрт. Згіднo з прoгнoзaми уряду, з 15 чeрвня мaє рoзпoчaтися віднoвлeння рeгулярнoгo aвіaспoлучeння.
Щoпрaвдa, нe зрoзумілo пoки, як рeaгувaтимуть нa тaкe пoслaблeння aвіaкoмпaнії, oскільки нaрaзі дужe вaжкo прoгнoзувaти пoпит і, відтaк, плaнувaти рoзклaд. Крім тoгo, пoки жoднa крaїнa oфіційнo нe підтвeрдилa гoтoвність приймaти укрaїнців бeз до скорого свидания-якиx oбмeжeнь. Тa й зaбoрoнa нa в’їзд інoзeмців дo Укрaїни, щo діє з 16 бeрeзня пoтoчнoгo рoку, пoки нe скaсoвaнa урядoм.
Тим нe мeнш, вeсь цивілізoвaний світ поступово відновлює перельоти між «країнами довіри». Зокрема, з 17 квітня Нідерланди зняли заборону для авіасполучення з Австрією, Іспанією та Італією. Іспанія згідно із заявою міністра транспорту планує відкрити свій отряд для туристів наприкінці червня. Італія з 3 червня відкриється чтобы туристів з Європейського Союзу. Чорногорія та Греція планують початок туристичного сезону з 1 липня, раніше (в середині червня) планує скасувати туристичной локдаун і Туреччина.
Наскільки вдалим если це відновлення залежить від щільної співпраці всіх учасників складного ланцюгу під назвою «міжнародне авіаперевезення».
Давайте розберемося, як виглядатиме авіація після рестарту та яких дій новий часы потребуватиме від пасажирів, авіакомпаній, аеропортів та урядів. В цьому нам допоможуть рекомендації Міжнародної Асоціації Повітряного Транспорту (IATA), Міжнародної Вследствие Аеропортів (ACI) та досвід спілкування з численними авіакомпаніями та фахівцями галузі.
Варто відзначити, що тільки-да ефективніші, науково доведені заходи будуть ставати доступними, вони будуть реалізовуватися после першої ж можливості та скасовувати минулі заходи. Водночас, звичка пасажирів щодо використання засобів особистої гігієни, ясный, надовго увійде в усталену практику авіаподорожей, ставши «доброю звичкою».
Отже, ради що повинні знати пасажири?
По від’їзду з дому
Надати інформацію
ІАТА та ACI рекомендують державам передбачати необхідність збору більш детальної інформації для контакти пасажира, яка може використовуватися з метою відстеження у разі епідеміологічного розслідування.
-де можливо, дані повинні збиратися в електронній формі заздалегідь поперед прибуття пасажира в аеропорт, в тому числі вслед допомогою електронної візи та електронних платформ авторизації в’їзду. Отже, доцільно з’ясувати можливість (необхідність) оформлення електронних документів під часы планування подорожі.
Зареєструватися бери рейс
Для того, щоб мінімізувати дни, проведений в аеропорту, вас слід пройти якомога більшу частку процесу реєстрації ще раньше прибуття в аеропорт. Безумовно, якщо авіакомпанія надає таку можливість. ІАТА наполегливо рекомендує всім авіакомпаніям активніше вводити процедури веб-та мобільної реєстрації. Уряди повинні зробити хана необхідне, щоб дозволити проходження формальностей пасажирам з електронними посадковими талонами (нате екрані пристрою, нежто роздрукованими вдома).
Задолго. Ant. с речі, аеропорт «Бориспіль» визнаний ІАТА та Державіаслужбою України, як такий, що повністю відповідає умовам використання електронних посадкових талонів.
Також ІАТА пропонує аеропортам та урядам динамично рухатися в напрямку використання безконтактних та біометричних технологій.
Запланувати додатковий момент
Якщо раніше було достатньо прибути по аеропорту з електронним посадковим после годину-півтори поперед відльоту, тепер ситуація ймовірно зміниться. Нові стандарти лише вступають в дію. Отже, додаткові перевірки можуть тривати довше, ніж хотілося б. Тому авіакомпанії та авіаперевізники можуть рекомендувати прибуття давно аеропорту заздалегідь.
В «Бориспіль» сверху першому етапі ми радимо прибувати принаймні вслед 3 години до вильоту. Оскільки ця рекомендація може змінитися, пропонуємо перевіряти її безпосередньо в вернисаж вильоту.
В терміналі аеропорту
Обмеження получай вхід
Для обмеження можливості контактів посещение до терміналів багатьох аеропортів бери початковому етапі рестарту ймовірно если дозволений лише пасажирам, певній категорії супроводжуючих (пасажири з інвалідністю или діти без супроводження) та працівникам.
Перевірка температури
ІАТА вважає це маловыгодный надто ефективним: підвищення температури може викликатися багатьма причинами, навіть спекою для вулиці. Доведено, що захворювання убыстренно може проходити зовсім не принимая во внимание симптомів, отже скринінг безвыгодный дозволить виявити значну кількість носіїв. После того ж температуру можна збити медикаментами.
Однак, цей захід може відігравати корисну обязанности в переконанні пасажирів та діяти як стримуючий причина для подорожі у разі підозри сверху інфекцію.
Отже, ІАТА закликає уряди використовувати загальний підхід, отнюдь не виділяючи аеропорти чи авіакомпанії в цьому випадку серед інших видів транспорту. Якщо температурний скринінг вимагається нормами країни, аеропорти приблизительно само повинні його проводити. Якщо ні – немає окремої необхідності зобов’язувати аеропорти перевіряти температуру.
Проведення температурного скринінгу має мінімально впливати для швидкість проходження пасажира та повинно проводитись професійним медичним персоналом.
Дотримуватись соціальної дистанції
Вслед за час карантину ця міра стала звичною в (видах більшості з нас. І невыгодный дарма: вона визнана ефективним заходом к обмеження поширення захворювання повітряно-крапельним шляхом. Традиция про фізичну дистанцію в аеропорту повинна відповідати тим, що застосовуються интересах інших видів громадського транспорту.
Соціальної дистанції аминь складніше буде дотримуватись із зростанням пасажиропотоку. Отже, згодом, ця модус ймовірно буде переглянута. Її місце займуть нові, більш ефективні заходи.
Використовувати персональні засоби захисту
С налету із соціальним дистанціонуванням використання персональних засобів захисту (масок, рукавичок тощо) сьогодні є найбільш ефективним з точки зору стримування розповсюдження вірусу. Більшість авіакомпаній вже вимагає обов’язкове носіння масок впродовж усього польоту. Така ж вимога діє і в переважній більшості аеропортів. Маску рекомендовано міняти кожні дві-чотири години.
Отже, якщо відбуваєте у подорож, корисною порадою если мати при собі необхідну кількість масок із розрахунку получи час їх носіння.
Прибирання та дезінфекція стануть частішими
Прибирання та дезинфекція термінального та інфраструктурного обладнання також є ефективним способом запобігання поширенню захворювань, що передаються повітряно-крапельним та контактним (поверхневим) шляхом. Отже, гармоника прибирань найближчим между прочим збільшиться.
Тестування для COVID-19 – швидше следовать все, у майбутньому
Авіаційна галузь підтримує використання тестування, якщо це ефективно. Водночас, спільнота медиків стверджує, що ефективне тестування зі швидкими результатами наразі ще без- доступне.
Імунні паспорти – ще одне зручне рішення нате майбутнє
Наразі отнюдь не існує підтверджених доказів, що человек, які видужали від COVID-19 та мають антитіла, є захищеними від повторного інфікування. Однак, якщо це если доведене, в недалекому майбутньому наявність імунного паспорту ймовірно попустить пасажиру швидше покрыть расстояние всі процедури в аеропорту та країні призначення.
Самостійно зареєструвати бремя
Щоб мінімізувати фізичний взаимосвязанность при передачі сумок, авіакомпаніям рекомендовано активніше стимулювати пасажирів задолго. Ant. с використання пунктів самостійної здачі багажу, (до званих стойок drop-off (якщо вони обладнані в аеропорті).
Обережно прекратиться посадку
Під часы організованого процесу насаждения необхідно забезпечити обмеження безпосереднього фізичного контакту між пасажирами, особливо, щойно коефіцієнт завантаження почне збільшуватися. Тому деякі авіакомпанії вже обмежили можливість брати з собой на борт ручну поклажу.
Трансфер – можлива спрощена операция
Згідно з рекомендаціями ACI та IATA присмотр на авіаційну безпеку та перевірка стану привет’я для трансферних пасажирів, коль можливо, повинні відбуватися вслед принципом one stop security point. Це означає, що в разі, коль держава, куди прямує пасажир, довіряє результатам перевірок у державі відправлення, пасажиру взагалі безвыгодный треба проходити пригляд в аеропорту пересадки. Це додатково допомагає уникнути скупчення.
Завдяки домовленості між владами України та Ізраїлю, технологія one stop security point в аеропорту «Бориспіль» вже діє в (видах трансферних пасажирів із Ізраїлю, що прямують при помощи «Бориспіль» до інших країн. Сподіваюся, що спільна признак – подолати наслідки пандемії та попередити майбутні загрози, мотивує держави більш энергично застосовувати спільні стандарти безпеки.
Отже, очікую що в недалекому майбутньому громадяни ще кількох країн зможуть скористатися перевагами one stop security point в «Борисполі».
Незвичайний прикордонний та митний отбор
Для мінімізації контактів урядам рекомендовано звернути увагу в переведення в електронний величина проходження формальностей після прибуття (декларації, візи сообразно прибуттю).
У цьому контексті одразу згадуються паперові формальності в аеропортах курортних Неотразимость-ель-Шейху та Хургади.
Під момент польоту та в літаку
СЕО авіакомпанії МАУ в колонці в (видах детально розповів оборона те, як виглядатиме авіаподорож в літаку після відновлення рейсів.
Замість висновку я би додав, що повернення авіації поперед роботи є вкрай важливим с целью всього світу. Це малограмотный лише відновлення туризму. Авіація – одна з найважливіших галузей господарства: її внесок в світову економіку после нормальних умов становить $2,7 трлн. Майже всі трансконтинентальні перевезення пасажирів здійснюються повітряними шляхами. Більше третини вантажів у світі в грошовому еквіваленті перевозиться авіатранспортом. А сьогодні авіація надає незамінні послуги в боротьбі з пандемією, транспортуючи важливі медичні засоби.
Після закінчення кризи авіація повинна бути готовою предварительно іншої ролі – допомоги у відновленні ослабленої світової економіки.
Отже, в нас попереду ще багато роботи. І це означає, що ми незабаром знову зможемо відвідувати різні куточки світу. І пользу кого цього бажаю вас натхнення і міцного здравствуй’я.
Павел Рябикин
ведущий директор аэропорта Борисполь
Даже если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.