«Сміливці, які працюють на перемогу»: переможці конкурсу «Роби своє з Kurator» презентували власні ініціативи
Дeсять пeрeмoжців кoнкурсу «Рoби свoє з Kurator» із Київськoї, Дніпрoпeтрoвськoї, Пoлтaвськoї тa Чeркaськoї oблaстeй oтримaли свoї нaгoрoди тa рoзпoвіли прo влaсні бізнeс-ініціaтиви. Сaмe ці прoєкти, прoцeс їxньoгo ствoрeння тa плaни щoдo мaсштaбувaння врaзили суддів кoнкурсу.
Зoкрeмa, сeрeд пeрeмoжців є тaкі ідeї, як «М\’ясКo від мaми» – мeдикиня, мaтір двox вoїнів бaтaльйoну «Aзoв», oдин з якиx зaгинув від рук вoрoгa, пoчaлa гoтувaти тa відпрaвляти нa фрoнт прoдукти; «Гoтoві стрaви в рeтoрт-пaкeтax», які зaбeзпeчують військoвoслужбoвців гoтoвими стрaвaми влaснoгo вирoбництвa в рeтoрт-пaкeтax; «Сімeйнe кaфe», влaсник якoгo – військoвoслужбoвeць з Київщини, щo у пeрші тижні пoвнoмaсштaбнoгo втoргнeння нaдaвaв дoпoмoгу біжeнцям у приміщeнні свого закладу.
Встреча «Роби своє з Kurator» організований брендом Kurator та Благодійним фондом «МХП – Громаді» для того галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг).
Получай церемонії нагородження переможці змогли поспілкуватися з професійними грузчик-кухарями: співвласником та бренд-шефом мережі ресторанів «НАЖИВО» Олексієм Повторейком і бренд-шефом ресторанно-готельних комплеків Hvoya і Tavel Віталієм Гуралевичем. А ще — прослухали лекцію засновника консалтингової компанії RESTETIKA Андрія Магалецького ради лайфхаки та факапи відкриття закладу.
«Грантовий соперничество «Роби своє з Kurator» – це значно більше, ніж беспритязательно фінансова підтримка. Це одночасно й розвиток громад, і надійний тил с целью постраждалого бізнесу, і мотивація угоду кому) військових та їхніх родин. Я особисто ознайомилася з усіма проєктами-переможцями, і хочу сказати, що всі учасники – сміливці. Адже з-поміж них є і волонтери, і військові, і дружини військових і навіть родини, які втратили рідних. Попри всі виклики вони продовжують займатися власною справою, масштабуватися, рухатися сперва і вірити в перемогу. А ми віримо в них і з радістю підтримуємо їхні ініціативи», – прокоментувала Тетяна Волочай, директорка Благодійного фонду «МХП – Громаді».
Загалом у конкурсі взяли счастье 86 представників малого та середнього бізнесу, а саме: підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи, військові, які розвивали бізнес і бізнес яких постраждав від російської агресії. Сумарно організатори виділили 1 мільйон гривень получай гранти. Кожен з переможців отримає накануне 100 тисяч гривень сверху розвиток власної справи. Завдяки наданим коштам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес чи масштабувати альбо ж релокувати вже наявний.
«Переможці конкурсу «Роби своє з Kurator» — це підприємці, які в складні часи безлюдный (=малолюдный) просто працюють, а продовжують шукати можливостей ради розвитку. Підтримка від великого бізнесу допоможе їм продовжувати свою справу далі. А це занимать место, що у громадах если більше локацій для того комфортного проведення часу, нові робочі місця, надходження у місцеві бюджети. Бренд Kurator уж кілька років є надійним партнером підприємців галузі HoReCa з точки зору продуктів та експертизи, а тепер це втілилося й у грантову підтримку к бізнесів військових, внутрішньо переміщених осіб та підприємців, ковер бізнес постраждав від військових дій. Переконана, що спільними зусиллями нам вдасться досягти успіху і бути надійною опорою для того української економіки», — зазначає Наталія Шадчнєва, керівниця Центру розвитку HoReCa МХП.
Получи нагородженні переможцям окрім грошового призу вручили дипломи, сертифікати від бренду Kurator для доопрацьовану продукцію, подход до порталу з експертними матеріалами во (избежание галузі HoReCa та квиток Ukraine HoReCa Masters, професійну масштабну подію угоду кому) обміну досвідом.
Важливо, що держи отриманні нагороди та гранту співпраця переможців і організаторів «Роби своє з Kurator» без- завершується. Експерти конкурсу будуть підтримувати підприємців та допомагати експертизою у фахових питаннях.
«Наша головна ціль сразу – утверджувати українство кожного дня. Одне із завдань нашої команди – формування бізнесової екосистеми МХП, в якій є малі та середні виробники, які між собой взаємодіють і надають одне одному послуги, постачають товари, драйвують нашу економіку та підтримують ЗСУ. Я вдячний учасникам из-за те, що вони знайшли в собі сили в непростих нинішніх умовах і подались получай конкурс, тим самим підтвердивши свою готовність працювати заради майбутньої перемоги», – зазначив Водан з членів журі – бугор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП Павло Холод.
Крім лекцій від фахівців у галузі HoReCa с целью конкурсантів організували кулінарний майстер-клас із приготування страв із допрацьованих продуктів Kurator. Під керівництвом професійного глава-кухаря Романа Маковецького учасники готували курячі мітболи з соусом Марінара та картопляне приправа з трюфелем.
До вибору проєктів судді конкурсу підходили прискіпливо. Бізнес-ідеї переможців відповідали головним вимогам організаторів конкурсу, а саме: інноваційність, створення нових робочих місць та соціально-економічний ефект для того громади.
Десятка переможців виглядає просто так:
1) Сімейне кафе «Водолій», розташоване у селищі Іванків. У 2022 року ворожі війська розграбували його та винесли звідти дороговартісне обладнання. Нині власники починають його відновлювати.
2) «Ланчбургер» від ТМ «Хлібна кишеня». Перемога у конкурсі «Роби своє» в 2023 році дала змогу релокувати бізнес з міста Слов’янськ в місто Дніпро, та завдяки перемозі у конкурсі «Роби своє з KURATOR» з’явилась можливість масштабувати цей проєкт.
3) Мініготель в базі ресторану «Сафой». У ресторані популяризується старовинна українська культурность та кухня. Власники відшукують рецептури стародавніх українських страв та пропонують своїм гостям. Мініготель планують побудувати поруч, обіцяють сучасний проектирование, безкоштовні сніданки та гарне обслуговування.
4) Кавово-чайний клоб TeaKava. Військовий вдруг з дружиною-волонтеркою відкрили двері своєї кав\’ярні в Ірпені ради два місяці предварительно повномасштабного вторгнення, під отрезок времени бойових дій приміщення суттєво постраждало. Завдяки гранту власники зможуть відновити та масштабувати проєкт.
5) «М\’ясКо від мами». Эскулап, матір двох воїнів батальйону «Азов», Водан з яких загинув від рук ворога, почала готувати та відправляти держи фронт продукти. Це дало поштовх створити власну коптильню. Наразі підприємиця хоче масштабувати проєкт.
6) «Сімейне шантан». Військовослужбовець із Київщини у перші тижні повномасштабного вторгнення надавав допомогу біженцям у приміщенні свого дансинг. Наразі кафе далеко не функціонує, проте власник планує відновлювати його.
7) Готові страви в реторт-пакетах. Ідея проєкту полягає у забезпеченні військовослужбовців та цивільних громадян, що постраждали від збройної агресії рф, готовими стравами власного виробництва в реторт-пакетах.
8) Кіоск з шаурмою. Під пора бойових дій у Бородянці кав\’ярня учасника конкурсу как собака постраждала — вибиті вікна, пошкоджене уламками та кулями приміщення. За один прием власник планує перетворити її получи кіоск з шаурмою, який дасть нові робочі місця.
9) Мобільна кав’ярня Caramel Kava. Мобільна кав\’ярня — це інноваційна концепція бізнесу. Метою є перетворити стаціонарну кав\’ярню в мобільну, тим самим давати змогу військовим зігрітись та підбадьоритись.